framebuffer + 2.4.6 + tdfx

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Pátek Červenec 20 14:13:35 CEST 2001

> Hod tu tvoji kartu do kose :-). Me to jde je tam akorat

To bych docela rad  :-)
No ten problem se uz nejak sam od sebe vyresil,
znovu jsem prekompiloval kernel a pak to zacalo
fungovat k plne spokojenosti.

No, zase to neni nejhorsi karta.
Funguje mi xv extension, dokonce i s
v4l. Takze pro moje potreby je dostacujici.

> chyba s kurzorem je videt jako velky ctverec.

V terminalu mys vubec nepouzivam.
(coz je docela zajimavy, pokud si pamatuju,
tak pod dosem bylo skoro nemozny cokoliv
delat bez mysi.  :-)

--

Milan Svoboda

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."