ssh2 a rsa autentizace

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 20 22:53:27 CEST 2001

Kdyz uz jsme u tohoto tematu, tak mam potize s forwardovanim
klicu. Zcela bez probelmu mi to chodi pri pristupu pres ssh1, ale ssh2
se mi pri logovani mezi tremi redhaty 7.1 naloguje jen na ten prvni
a dal se nedostanu, hlasi to:

debug: next auth method to try is publickey
debug: try pubkey: /home/dan/.ssh/id_dsa
debug: PEM_read_bio_DSAPrivateKey failed
debug: read DSA private key done

coz je proste spatne. Pak to po me chce zadat heslo ke klici, coz
samozrejme nechci delat, kdyz mam klic uz natazeny v ssh-agent.

Neresil jste to nekdo?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311