isa modem motorola 5602

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Červenec 21 08:01:59 CEST 2001

dobry den,
(nenasel jsem nic ani v archivu, ani na deja.com, hardware.penguin.cz...)

pouzivate(l) jste nekdo uspesne ISA modem motorola WIN5602 (56Kb)?
(na cipu:
motorola
62099-51
82002352
A8A3052
9834 USA
)
nejak se mi to nedari rozbehat a tak nevim, zda je to vubec mozne. pnpdump
mi to najde, isapnp to nahodi, ale presto se mi nedari pracovat s portem
ttyS3, podpora v jadre je v modulu, pres setserial jde port nastavit (zda
se), ale presto nic...chybove hlasky zadne, jen ten port tam proste neni a
neni...

rikam si, ze vzhledem ke stari a ISA to asi neni winmodem...

diky
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487