Problem s konfiguraciou CD-ROM

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červenec 22 00:29:47 CEST 2001

On Fri, 20 Jul 2001, Ján Šedivý wrote:

> Dobry vecer,
>
> prosim o pomoc: Zacinam s Linuxom (Mandrake 8,0) a podarilo sa mi nejako
> znefunkcnit CD-ROM (po instalacii bolo este vsetko O.K.). Skusal som rozne
> nastavenia, ale zatial sa nemozem chytit... Kedze som uz venoval
> konfiguracii systemu dost casu, nerad by som znovu preinstalovaval...
> Mozete mi niekto napisat znenie prislusneho riadka pre CD-ROM vo vasom
> subore /etc/fstab?
>
> Jedna sa o ATAPI (IDE) napalovacku HP 9350...

/dev/cdrom  /mnt/cdrom	iso9660 user,noexec,dev,nosuid,ro,noauto,uid=500,gid=500,mode=0444,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
/dev/cdrom1	/mnt/cdrom1	iso9660	 user,noexec,dev,nosuid,ro,noauto,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0

A odkaz /dev/cdrom musí ukazovat na příslušné zařízení.

Třeba /dev/hdb nebo při emulaci scsi /dev/scd0 .
Pokud chcete vypalovat tak musíte rozběhnout emulaci ide-scsi.

Na www.root.cz byl kdysi článek o vypalování skuste ho najít.

> Dakujem za pomoc
>
> S pozdravom
>
> Jan Sedivy
> jsedivy na stonline.sk
>
> P.S.
> chcel som podobny problem najst na adrese
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/, ale dostal som hlasku 404 -
> stranku nelze najit...

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne