wvdial a ostatni uživatelé stále nefunguje

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červenec 22 11:24:44 CEST 2001

On Sun, 22 Jul 2001, Petr Burian wrote:

> Potřebuji zprovoznit wvdial i pro jiné uživatele než jen pro roota.
> Vim že už jsem jeden dotaz posílám ale logicky mi navrhujete, změnit práva,
> skupinu.....ale tohle sem všechno udělal a nic...........stále nemůže otevřít
> ttyS0.

Jaké prava jsi měnil, do jaké skupiny jsi přidal uživatele ?
Jinak v linuxconfigu je přímo položka zda modem můžou aktivovat normální
uživatelé.
Křištálovou kouli nemám.

> Nevíte někdo čím to může být ??

Práva, práva, práva, pr..................

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne