Re[2]: OT: CD-ROM se ozívá v repracich

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Neděle Červenec 22 22:13:27 CEST 2001

Dobrý den,
19. července 2001, 19:09:25, napsal jste:

PŠ> Skus zda je audio kablík od CD stínění připojeno pouze u jednoho
PŠ> konektoru.
PŠ> Zvukovku skusit dát do jiného slotu.

Kdysi mi pomohlo dat kartu do jineho slotu. Nebo odstranit karty kolem
(stacilo je presunout). Kdyz jsem si koupil novou desku je vsechno
super. Nemusim nic presouvat.

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i