HDD

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pondělí Červenec 23 08:33:33 CEST 2001

Dňa Po 23. Júl 2001 01:02 ste napísali:

> No nevim. Cable Select by melo byt pro pouziti s prekrizenym kabelem, jako
> maji floppy mechaniky. Jak by disk mel poznat "ze je bliz" ???

Mate dva disky v PC, skrutkovac pri ruke? Odskusajte a dajte nam vediet. Mne
to chodilo (na troch Compaqoch). Nemam dovod si vymyslat... Mimochodom,
myslim ze je to uplne mimo linuxu.

> Pokud to fungovalo, muzete spis dekovat cerne magii.... :-)

Hmm..., az do takej hlbky som svoje schopnosti neskusal :)

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice