MS a narodni sifra, clanek v Prazskem Metru, flame & OFF topic ...

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Červenec 23 10:21:33 CEST 2001

Jirka Kosek wrote:

> Firma ICZ psala nějaké moduly pro kryptoAPI Windows. Mimo jiné při tom
> našla mediálně známý problém s formátem klíčů použitým v PGP.

Ano, a s najitim teto chyby se mlati v prsa, ale to, ze jimi dodavany
sifrovaci system Decros Protect se vyrazuje z cinnosti upravou nijak
nechraneneho textoveho konfiguraku, pricemz tento postup je uveden
v dokumentaci (PROTECT.INI, dopsat ENCRYPTION=OFF), tak s touto
"vlastnosti" se jiz tak na verejnosti neohani. Zajimavy pristup.

	Majkl