Dual Athlon

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červenec 23 14:57:08 CEST 2001

Dobry den,

On Mon, Jul 23, 2001 at 02:51:10PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim,
>
> 	nevite nekdo, kde se da sehnat (v Cesku) deska pro dual Athlon
> (pripadne i Athlony Palomino)? Potreboval bych, aby to fungovalo
> s Linuxem a melo aspon dva PCI 64/66 (prinejhorsim PCI 64/33) sloty.

obavam se, ze to je neplnitelny pozadavek... Co jsem zatim slysel
(!!!) o deskach, tak budou mit North Bridge AMD a South VIA a VIA
neumi PCI 64/33, natoz PCI 64/66. Jediny chipset, u ktereho jsem
videl tyhle sloty, je ServeWorks.
U nas desky s chipsetem ServeWorks kupujeme od Abacus-u, ktery
prodava firmu SuperMicro (http://www.supermicro.com). Tyhle desky
jsou IMHO velmi kvalitni a funguji perfektne. Ale nejsou pro
Athlony :-(((.

BTW: zatim vsechny znackove servery, ktere mely PCI 64/66(33)
sbernici a ktere jsem mel moznost videt, pouzivaly chipset
ServeWorks. Nevidel jsem servery s Xeonem, tam nevim, ale
ServeWorks dela chipsety i pro Xeony...

> -Yenya
>
> --
> \ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/