Dual Athlon

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Červenec 23 15:19:49 CEST 2001

Jan Kasprzak wrote:
>         nevite nekdo, kde se da sehnat (v Cesku) deska pro dual Athlon
> (pripadne i Athlony Palomino)? Potreboval bych, aby to fungovalo
> s Linuxem a melo aspon dva PCI 64/66 (prinejhorsim PCI 64/33) sloty.

Koupit muzes na nekolika mistech, ale dodano bude az v puli srpna.
Jo, a mabo stoji 18 kKc, aspon Tyan Thunder K7. PCI 64/33 to ma pet.
Bacha na pameti, jsou v tom registered DDR RAM, ty se hodne blbe
shani a s jinymi to neslape. Ma to na sobe vse podstatne
(2x ETH 3c980, VGA ATI RagePCI, Adaptec SCSI DualU160 AIC-7899).

	Majkl