Fwd: Re: Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 23 14:32:06 CEST 2001

- Ivan Poulík <poulik na email.cz> writes:

>  Nejak se mi nechce verit, ze by to neslo - pokud to vsak opravdu nejde,
>  tak to vidim jako nedostatek - u aplikaci jako internetovy prohlizec
> (Netscape), textovy procesor (StarOffice), souborovy manazer atd. je
> samozrejme, ze jsou pristupne pro vsechny uzivatele a tedy mely by byt
> pristupne pro vsechny i jejich ikony. (S rozdelenymi pravy to nema co

To se ale neresi pres desktop, ale pres sdilene menu, ktere samozrejme
existuje (pod /usr/share/applnk ci jinde dle distribuce). U takoveho
menu neni problem s poradim ci umistenim ikon, coz je u sdileneho
desktopu problem veliky. Krome toho bezny uzivatel desktop stejne
nevidi, protoze ho ma prekryty okny a pro aplikace si chodi do menu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311