Rozsypane fonty na S3 VIRGE, RH 7

mjp na email.cz mjp na email.cz
Úterý Červenec 24 14:11:16 CEST 2001

Dobry den,
na pocitaci Pentium III 500-64 RAM-graf.S3 VIRGE - RH 7.0 mam nasledujici problem:

Pod X se fonty po chvilce pouzivani (+- 10 min) podivne rozsypou, pomuze prepnuti do text modu a zpet.

Totez se delo pod Windows 98, pomohlo vypnout akceleraci (ted nevim, jak se to presne jmenuje - takovyto hemblatko, co "pomuze, kdyz mate problemy s grafikou").

Hledat jsem, do ceho by se dalo vrtat v XF86config - je tam server S3, bez akcelerace. Zkousel jsem zakomentovat radky s vlastnostmi adapteru - PCIburst,... ale neodborne... takze to nepomohlo.

Jeste DULEZITA POZNAMKA - na starem MB s Pentiem 150 to bezelo v poradku (i kdyz na RH 6.2).

Mate prosim nekdo nejakou radu?

predem dekuji

Miroslav Prymek

---