Jak nainstalovat 2x NE ?

Pavel linux na argobbs.cz
Úterý Červenec 24 18:04:33 CEST 2001

Mam nasledujici problem:

router 486 pouze ISA sloty, sitovky ne2000 komp. (chip Realtek 8019). Pokud
na nich vypnu PnP, tak v pohode rozjedu prvni modulem ne (modprobe ne
io=0x300). Pokud ale chci natahnout druhou prepise me tu prvni a nevim jak
dal.
Zkusil jsem na to jit jinak, zapnul jsem PnP, dumpnul si isapnp.conf a kdyz
spustim isapnp, tak nainstaluji pouze tu prvni a dal se nehnu. Pokud tam mam
obe, ta isapnp skonci s chybou:

/etc/isapnp.conf:45 -- Fatal - IO range checkattempted while device
activated
/etc/isapnp.conf:45 -- Fatal - Error occurred executing request <IORESCHECK>

pricemz na radku 45 je:

(IO 0 (SIZE 32) (BASE 0x0300) (CHECK))
a je to zaznam od prvni sitovky.

Prosim o pomoc, protoze nevim jak dal postupovat.

Diky Pavel