Jak nainstalovat 2x NE ?

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Úterý Červenec 24 18:04:35 CEST 2001

ahoj,
tohle jsem resil (uspesne) vypnutim pnp na obouch kartach a pak zavedenim
modulu ne.o a ne1.o, kdy ne1.o byla kopie ne.o ve stejnem adresari v
/lib/modules/...
vyzkouseno na rade kernelu 2.2.16 vyse
zdravi martin dvorak

 Dne Út, 24 čec 2001 jste napsal(a): > Mam
nasledujici problem: >