dhcpd.conf: deny booting

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Úterý Červenec 24 18:32:33 CEST 2001

> Nevite   v   cem   se  lisi  volby  "deny  booting"  a  "not
> autoritative"? Nejak jsem to nepochopil. (man dhcpd.conf)

"deny booting" - to urcuje, zda ma ci nema odpovidat na dotazy z nejakeho
                 klienta a musi byt uveden u konfigurace hosta

"not authoritative" - se vztahuje k nejakemu segmentu site

  ale to je krasne popsane ve vami zminovanem dhcpd.conf, tedka jsem se pro
jistotu jeste dival a opravdu to tam je a o "not authoritative" je tam nekolik
odstavcu.

Best regards,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-