Zvláštní.....

Petr Žanta zanta na nemsem.cz
Úterý Červenec 24 21:05:24 CEST 2001

Mam zajímavý problém... Pokud pošlu v emailu přiloženo několik třeba 5 cca
30kb velkých souborů *.doc, *.zip jinam než do naší sítě, tak to přijde
příjemci na první pohled v pořádku ale přiložené soubory jsou nečitelné.
Pokud tyto soubory pošlu po jednom postupně tak jsou čitelné.
Jako klient je použit Outlok 2000. Zkusmo jsem ten samý mail poslal na mojí
schránku na email.cz která mne ho přeposlala zpět a je to to samé, přílohu
otevřu ale je to jen samý rozsypaný čaj.

Poraďte.

Petr Žanta
e-mail: zanta na nemsem.cz , zanta na email.cz
ICQ: 13937132