stabilita linuxu

Macros The Black macros na volny.cz
Středa Červenec 25 01:44:16 CEST 2001

>Slackware 4.0 i 7.1. Jenom nedavejte ReiserFS na softwarovy raid. :-) Kdyz se
>vypnul po roce proud, byl problem na strese.

Ahoj !
mozna ze mam proste jenom stesti, ale s uspechem beham server na
RH7.1cz. Mam v tom 2x 30gb wd caviary, pres ne je softwarovej raid 0, na
tom reiserfs a na proxy cache xfs :))) mozna ze je to trosku divoky, ale
ja jsem s tim velice spokojen ... cas od casu vypadky proudu (popripade
neomalene vrazeni do resetu) systemu jen prospivaji :)) ( shodi to
vsechny eggdropy a Xvnccka, ktery uz nemam silu zabijet ;))
System funguje jako fileserver(samba), masq router, proxy, mail+dns
server pro asi 60pocu.