stabilita linuxu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Červenec 24 22:53:06 CEST 2001

On Tue, Jul 24, 2001 at 08:31:42AM +0000, Cejka Rudolf wrote:

> Podle ohlasu na muj dotaz na stabilitu 2.4.x se mi zatim zda,
> ze v jadrech 2.4.x jsou velke problemy se SMP a je nutne zustat
> u 2.2.x.

Takhle to zobecnit jiste nejde. Ja mam SMP na sve workstation,
na kterem pracuji osm hodin denne a ktery zaroven slouzi jako
Samba/NFS/proxy server pro dalsi tri pocitace. Mam updatovanou
instalaci RedHatu 7.1 a nemel jsem zatim jedinny problem se
stabilitou.

Pred tim jsem pouzival vlastnorucne kompilovana jadra 2.4.0-test?
na RH 6.2/7.0 a taky jsem nemel zadne vyraznejsi problemy.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467