wvdial a ostatni uživatelé -upřesnění

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 25 01:46:30 CEST 2001

On Tue, 24 Jul 2001, Petr Burian wrote:

> já tam prostě DIP nemám......mám tam DISK....zas tak blbej nejsem a vidim

Tak to je možná problém č. 1

Soubor /etc/group na RH6.2CZ a RH7.1EN je tam řádek:

dip:x:40:

Takže tam přidej dip:x:40:uživatel,uživatel2.....

> taky dobře, jinak kde přesně to v tom linuxconfigu je ?? :-)

RH6.2CZ

linuxconf -> Klienti -> PPP/SLIP/PLIP vyberu příslušné zařízení pppX nebo
ho vytvořím.
A je to 4 řádek z vrchu - [X] Allow any user (de)active the interface

U RH7.1EN jsem to přes linuxconfig nenastavoval, ale asi to bude na
stejném místě.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne