Pamet nad 64M a diskove operace - chyba

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Červenec 25 07:51:23 CEST 2001

Dobry den,
uz se s tim trapim temer tyden, zkousel jsem vypnout DMA,
nastavuji parametr jadra mem=128M a podobne veci. Precetl
jsem spousty prispevku v konferencich zacal jsem cist i zdrojaky
a dokumentaci jadra, ale nic nepomaha.
Oc jde. Ve starem MB 5DTX ZIDA jsem vymenil pameti SIMM
za jednu DIMM PC100 128MiB. Board ji najde, Win95 na tom bezi
(vim neni to smerodatne), memtest86 ji testoval temer dva dny
bez jedine chyby, ale kdyz na ni spustim linux nabootuje,
ale zacnou mi padat programy na neopravneny pristup do pameti,
a staci pustit dd if=/dev/hda of=/dev/null bs=32k
a vytuhne mi komunikace s diskem - dokonale.
Pokud dam jadru na vedomi parametrem "mem=64M", tak bezi v pohode
bez jedineho problemu.
Nepomohlo ani mem=128M, ani nizsi hodnoty. Limit je opravdu tech 64M.
Nevite nekdo neco co jsem snad mohl prehlednout ?
		Diky

                             Karel Dudasek