RAID-1 v degradovanem rezimu

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 25 08:03:04 CEST 2001

| Odesílatel: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz>
| 	mam takovyto problem: koupili jsme do serveru druhy disk za ucelem
| vytvoreni zrcadla (RAID-1). Cilem je prevest stavajici system na RAID-1
| disky s co nejmensi delkou vypadku serveru. Moje predstava byla tato:

| 	Nevi nekdo, jak korektne zprovoznit RAID-1 v degradovanem
| rezimu a teprve pozdeji k nemu pridat dalsi zrcadlo?

No  neslo  by prohlasit v /etc/raidtab disk za vadny (nebo spare) a po
bootu ho s raidhotadd /dev/md0 /dev/hdc1 pridat do pole (mozna s predchozi
upravou raidtabu)? Jo a partisny /dev/hda jsou upravene na linux raid auto?

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications