chyba v jadre 2.2.19? VYRESENO

Jan Klugl jklugl na pikeelectronic.com
Středa Červenec 25 08:26:22 CEST 2001

Jan Klugl wrote:

> Zdravim,
> mam doma na PC takovy zajimavy prob [RH6.2]: mc mi dokaze zatuhnout
> cely system. Problem je vyvolatelny kdykoli, staci:
> 1/ pustit mc
> 2/ prepnout se do /usr/X11R6/include/X11
> 3/ F3 na Xlib.h
> 4/ 3x Page Down
> a je to na hard reset [ani magic SysRQ nezabira].

Tak uz je to vyresene.
Nejdriv trochu back-story: Objednal jsem si z linuxCD RH7.1. Zacal s
instalaci
a vyse popisovany zakus se objevil vzdy kdyz jsem se pokusil zvolit
klavesnici
cz-lat2-prog! 10x z deseti pokusu se to v teto fazi hryzlo. Uz jsem
nevydrzel,
vyhazel vsechny karty a pameti a laboroval jsem s cistym pocitacem [MB +
VGA]
a kombinacemi pameti. Porad se to kousalo. Jako posledni zoufalou
moznost jsem
loadnul defaulty do SETUPu. A od te doby to funguje, i kdyz jsem tam
nahazel
zpet moje oblibene hodnoty.

--

                                    Jan Klügl