Re: Zvláštní.....

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Červenec 25 08:59:13 CEST 2001

Dobrý den,

>Mam zajímavý problém... Pokud pošlu v emailu přiloženo několik třeba 5 cca
>30kb velkých souborů *.doc, *.zip jinam než do naší sítě, tak to přijde
>příjemci na první pohled v pořádku ale přiložené soubory jsou nečitelné.
>Pokud tyto soubory pošlu po jednom postupně tak jsou čitelné.
>Jako klient je použit Outlok 2000. Zkusmo jsem ten samý mail poslal na mojí
>schránku na email.cz která mne ho přeposlala zpět a je to to samé, přílohu
>otevřu ale je to jen samý rozsypaný čaj.

v poslední době příliš "dosuzuji" programy. S Outlookem jsem míval také
problémy, dle mého názoru to je mizerný poštovní klient. Problémy zmizely,
když jsem začal používat Outlook Express, který je součástí Internet
Exploreru. Na vlastní oči jsem byl svědkem, když několikrát Outlook nebyl
schopen otevřít ani korektní mail s přílohami, které pro něj nebyly čitelné.
Když jsem ten mail uložil do souboru s příponou eml, Outlook Express mail
bez problémů přečetl a přílohu otevřel.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk