Boot FD pro instalaci RedHat 7.1 CZ

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 25 10:54:35 CEST 2001

On Wed, Jul 25, 2001 at 10:50:34AM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> [...]

Jestli nemáte nějakou extra-special starou CD-ROMku, tak se o nic nemusíte
starat. CD-ROMka prostě bude fungovat. :-)

> prvni CD je bootovaci a jestli mate nejakou normalni
> cdromku, tak je to v pohode ...

A jestli ne, tak image bootovací diskety je na 1. CD v adresáři images
Na disketu ji dostanete pomocí dd

> 					Z.P.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"The less I have the more I gain."       -- Metallica