RE: OT: Zvláštní.....

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Červenec 25 11:37:01 CEST 2001

> Mam zajímavý problém... Pokud pošlu v emailu přiloženo několik třeba 5 cca
> 30kb velkých souborů *.doc, *.zip jinam než do naší sítě, tak to přijde
> příjemci na první pohled v pořádku ale přiložené soubory jsou nečitelné.
> Pokud tyto soubory pošlu po jednom postupně tak jsou čitelné.
> Jako klient je použit Outlok 2000. Zkusmo jsem ten samý mail
> poslal na mojí
> schránku na email.cz která mne ho přeposlala zpět a je to to samé, přílohu
> otevřu ale je to jen samý rozsypaný čaj.
>
> Poraďte.
>

> Petr Žanta
> [...]

Toto bylo v PCWORLDu:

"E-maily a diskus. příspěvky: Dekódování příloh - Neděle 8. 7.
Občas se může stát, že obdržíte e-mail nebo diskusní příspěvek z diskusní
skupiny, který obsahuje spoustu nesrozumitelných znaků a který často začíná
slovem "MIME". Pak výše uvedené zprávy pravděpodobně obsahují jednu či více
příloh, jež vaše aplikace pro čtení diskusních příspěvků nebo e-mailů nemůže
dekódovat. Týkat se to může například formátu MIME. Zkopírujte proto v tomto
případě celou zprávu včetně příloh do schránky a spusťte program Fastcode 32
4.0 Beta 3 (FCODE32B3.ZIP, 61 KB, určeno pro Windows 95/98, NT4 a 2000) a z
menu File vyberte položku Decode Clipboard. Tento nástroj přemění
nesrozumitelnou zprávu a uloží ji do souboru, se kterým můžete dále
pracovat. Program podporuje kromě formátu MIME také formáty UUE, XXE a
Binhex.Najdete jej nebo na internetu na adrese
http://members.nbci.com/listerman/fileutil.html."

Michal Sobek