qmail - preklad adres

zend zend na i.cz
Středa Červenec 25 15:04:06 CEST 2001

Tomas Kubanek wrote:

> dobry den,
> mam otazku ohledne qmailu,
> jak prepsat hlavicku u odchoziho mailu.
>
> tedy napr: uzivatel franta odesle zpravu a ta se tvari, jako by ji poslal
> karel na seznam.cz
>
> tedy asi neco jako genericstable v sendmailu.
>
> hledal jsem v man, ale nic takoveho jsem nenasel
> predem dekuji za radu

pred nedavnem jsem potreboval to same, nasel jsem qmail_rewrite (odkaz
nekde v konfere)
po arogantnich odpovedi v konf. o qmailu jsem qmail nechal qmailem a pouzil
jsem postfix a jeho schopnout bezet ve vice instancich na jednom serveru
jedna instance funguje jako normalni mail server a druha(na virtualnim
ifacu) provadi pouze rewrite.
funguje to velice dobre a cele mi to netrvalo ani polovinu casu toho co
jsem stravil hledanim nejakeho reseni pro qmail

JZ