Jak na tri stitovky SMC -VYSLEDEK

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Středa Červenec 25 19:32:59 CEST 2001

Zdravim vsechny
problem vyresen. Zde je uplny postup jak nainstalovat tri sitovky SMC  (s cipem
83c795 a typem 8416T)

1. Nastaveni samotneho hardware
Pomoci konfiguracniho nastroje pro smc jsem ve vsech trech sitovkach
nastavil toto:

1: irq=5 io=0x280
2: irq=7 io=0x240
3: irq=11 io=0x260

u vsech sitovek jsem zrusil pnp. A nastavil mapovani pameti. Pro
kazdou jsem nastavil jinou adresu.

2. Nastaveni v linuxu.
pro tyto sitove karty se musi pouzit modul smc-ultra. Ne smc9194!!!
Je divne ze linuxum smc9194 vubec nevadi a spolknou ho.
Moduly se nachazeji v /lib/modules/2.0.33/net/
]cd /lib/modules/2.0.33/net/
]cp smc-ultra smc-ultra1
]cp smc-ultra smc-ultra2

dale je nastaveni modulu
]cat <<EOF> /etc/conf.modules
alias eth0 smc-ultra
alias eth1 smc-ultra1
alias eth2 smc-ultra2
options smc-ultra io=0x280 irq=5
options smc-ultra1 io=0x240 irq=7
options smc-ultra2 io=0x260 irq=11
]EOF

Nektere moduly neberou paramter io. Ja mel ten samy problem s modulem

tak mame to nakonfigurovane. Tak a je to hotovo.
Pokud budeme pracovat s ifconfig tak se karty
nastartuji automaticky

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i