Samba pod Mandrake

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Červenec 25 21:40:08 CEST 2001

> Otázka sice byla zodpovězena, nicméně ještě jeden návod.
> Když se mi stane něco podobného, tak si pomocí mc "sednu" do RPM-ka a
> podívám se, co kam má snahu kopírovat. Lze to samozřejmě i jinými způsoby
> (kpackage, čistým RPM) ale to princip nemění.

No, me kdyz chybi nejaky soubor a jsem opravdu liny premyslet a pouzit mozek, tak se zeptam na mandrake.redbox.cz. Je tam takovy malinkaty vyhledavaci boxik, ktery mi muj dotaz obvykle velmi solidne zodpovi. On vlastne neumi nic jineho nez hledat erpeemka a soubory, neb clanky tam zadne nejsou :-( Ach ten cas...

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz