RH7.1, kompilace jadra

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Červenec 26 10:33:01 CEST 2001

Dne čt 26. červenec 2001 09:38 Jan Klugl napsal(a):
> Tak pote co jsem si precetl Milanovu stat o stabilite 2.4
> jader, rad jsem obnovil puvodni instalaci 6.2 a rozchodil
> vse k obrazu svemu. Hlavni duvod planovaneho upgradu bylo
> tuhnuti stroje, viz. thread Chyba v jadre 2.2.19. To se
> ale vyresilo, takze uz neni duvod.

Nepodlehejte panice, bezim rh-7.1cz uz nejaky ten patek s
jadrem 2.42-2 az 2.4.7 a NEPOZOROVAL jsem zadny problem.

cpuinfo:
vendor_id       : GenuineIntel
model name      : Pentium II (Klamath)
cpu MHz         : 300.687
cache size      : 512 KB
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep
mtrr pge mca cmov mmx
bogomips        : 599.65

Ta workstation bezi v jednom kuse cely pracovni tyden, ma
128 MB pameti a cca 216 MB swapu. Pripojena ps/2 mys, wacom
tablet. Zadna nestabilita, proste pohoda :)

> <commerce>
> Kdo by chtel za kilco 'original' RH71cz s poslednimi
> updaty puvodem z LinuxCD, muze se mi ozvat. Je to tri dny
> stare. Brno. </commerce>

byly tam nejake problemy ???

				Z.P.