RH7.1, kompilace jadra

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 26 08:05:25 CEST 2001

On Wed, Jul 25, 2001 at 10:15:37PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Automaticka aktualizace se uz delsi dobu testuje. Zatim to neni schopne
> projit v *kazdem* pripade, takze ten kod je v programu up2date (ktery
> navic standardne jadro upgraduje az po zadani parametru -f, protoze
> kernel-* balicky jsou implicitne oznaceny, ze se maji preskocit). Kod je
> navic dlouhy (lilo nepodporuje adresar /etc/lilo.d podobne jako xietd ma
> /etc/xinet.d, takze pridavani/odebirani/modifikace je pomerne netrivialni
> problem).

Jisté jednodušší řešení ale přeci existuje (tak jak to má Debian :-)).
vmlinuz-* je nainstalován v /boot, /vmlinuz je symbolický link na aktuální
vmlinuz-* v /boot a v /etc/lilo.conf jsou image /vmlinuz a /vmlinuz.old.
Při instalaci nového jádra se linky předělají tak, že /vmlinuz bude
ukazovat na nové jádro a /vmlinuz.old na původní jádro. Na konci instalace
se dpkg zeptá, jestli se má použít stávající /etc/lilo.conf a spustit
/sbin/lilo.  Kdo nemá nějaké finty fň v /etc/lilo.conf, řekne že jo a kdo
má tak řekne, že ne a upraví si to ručně. Doufám, že jsem to někde
nepomotal. :-)

>                         Milan Kerslager

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds