Interbase 6.0.1 a Linux 7.1

Pavel West pavel.west na agroup.cz
Čtvrtek Červenec 26 09:52:28 CEST 2001

Dobry den

Zkousel jsem zprovoznit subj a vytvorit pomoci cgi-scriptu jednoduchy
fax server.
Problem nastane pokud se na IB pokousim pripojit jako root z consoly tak
programy pro
cteni z DB funguji v pohode, pokud se o to same pokusi apache pak skonci
s hlaskou
SERVER_PROCESS/connection rejeted for root ( apache ). Zkousel jsem uz
apache spoustet
i jako root nebo jako ucet apache vysledek je stale stejny. Nemate s tim
nekdo nejakou zkusenost ?? Nejsem si jist jestli je IB skutecne dobre
nainstalovana protoze si moc nevedela
rady se zazanamy v xinetd, takze jsem to musel zadat rucne.
Cgi skripty jsou programy v C spolu s embeded SQL, mozna je nekde chyba
pri prekladu.

Pokud je nekdo kdo IB 6.0 na Linuxu provozuje prosim ozvete se.

S pozdravem

Pavel