instalace kylixu

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 26 11:47:48 CEST 2001

Martin Kozusky <kozusky na ics.muni.cz> wrote:
 : Ahoj,
 : z Borlandu jsem si stahl Kylix Open Edition a zkusil sem si ho nainstalovat.
 : Rozbalil sem to a dal setup.sh
 : pri instalaci to hodilu nejakou chybu, nekde v konferenci jsem nasel, ze se
 : to nesmi instalovat pod rootem (nevim ale proc). Tak jsem to nainstaloval
 : pod obycejnym uzivatelem. Nainstalovalo se to, asi bez chyby. Kdyz ale
 : spustim "startkylix"(pod obyc. uzivatelem a/nebo rootem), tak se mi v KDE(i
 : GNOME) jenom obevi okynko a v nem je napsane "Generating font matrix. Plase
 : wait ...." a nic to nedela.
 :
 : Nevite cim by to mohlo byt?

cim by to mohlo byt to neviem, ale napis top a pozri si proces
ktory zabera 99% CPU casu, killni ho a kylix sa rozbehne :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |