Diskove oddily

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Čtvrtek Červenec 26 12:36:10 CEST 2001

> Muzu se zeptat, proc nefunguje? Vyhodi nejakou chybu? Jakou?
> Nikdy jsem nic podobneho nezpozoroval.
> Jestli je to moc off, tak prosim soukrome.

Mel jsem za to ze to nefunguje nikomu, resp. PartitionMagic
nefunguje mne, po instalaci linuxu mi to potvdil muj kolega a ted i
autor puvodniho mailu.
Po spusteni zobrazi hlasku jako Error no xxxx (uz fakt nevim, co to
bylo za cislo) a skonci. Pokud vam funguje tak je to mozna odlisna
verze, nebo je chyba nekde jinde :-( doufam ze ne mezi mou zidli a
klavesnici).
Pokud vas to zajima, mohu PartitionMagic vyhrabat a opsat presne
zneni te hlasky.

Jeste pro upresneni pozoroval jsem to, kdy jsem mel RH6.2, disk
prerozdeleny DiskDruidem z instalatoru.

martin hassman