Jadra 2.4 a YAM modem (request_irq, kfree_skb)

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Červenec 26 12:42:25 CEST 2001

Ahoj vsem,
bezi vam nekomu ovladac pro YAM modem (radioamaterske paket radio) pod
nekterym jadrem z rady 2.4? Ja pouzivam 2.4.3 a podle meho nazoru to snad
nikdo ani nezkousel, protoze pri request_irq(), ktere je volano s
parametrem shared je dev_id==NULL a hned pri zavedeni jadro krici 'Bad
boy! yam calling us without dev_id!'

Pri uprave modem bez problemu prijima, pri vysilani klicuje, ale nevysila
citelny signal. (Zkouseno pripojenim RX a TX pri duplex modu).

Jakousi kombinaci nekolika programu yaminit se mi podarilo nakonec
vysilani zprovoznit, ale zase kernel kricel neco o 'kfree_skb on hard IRQ
xxxxxxx' (adresa uvnitr ovladace).

Hw problem bych s nejvetsi pravdepodobnosti vyloucil, s TFX a GP pod dosem
chodi vse vyborne.

Nenapada vas co by se s tim dalo udelat? Kdysi s jadrem 2.2 vse chodilo,
ale downgrade na 2.2 neni z nekolika duvodu mozny, downgrade na DOS teprve
ne :-)

Jak se zmenilo pouzivani IRQ a sk_buf mezi radami 2.2 a 2.4 ? Je to nekde
popsano? Treba lkmpg se o 2.4 vubec nezminuje.

        Diky za precteni
              La'd"a, OK1ZIA

 --
Je-li možno zapojit vodič dvěma způsoby, pak první vám vyrazí pojistky.