Nekillnutelne cp

Jiri Dobes bobes na bigfoot.com
Čtvrtek Červenec 26 13:44:49 CEST 2001

Zdravim,

ptam se na zřejmně dobře znamý problém, ale nic jsem k tomu bohužel
nenašel.

Kopíruji větsí množství dat na server prez NFS. Se serverem jsou problémy,
a cp zatuhlo a nejde killnout.

ps ax: 940 ?        D      0:24 cp -Rv Neco Nekam

Cili cp je ve stavu čekání na diskové operace. Co se s tím dá dělat?
Podobný problém se mi již jednou objevil pro kopirovani z chybného CD.
Tenkrát pomohlo jen přebootování. Nevíte co s tím dělat?

Díky

                       Jiří Dobeš

--
                 !!! Pozor zmena adresy!!!
  Server bigfoot omezil nabidku mailu zdarma. Ma nova adresa je

** Jiri Dobes <dobes na centrum.cz> http://www.bigfoot.com/~bobes
** Phone:  ++ 420 / 2 / 2435 7566, Fax: ++ 420 / 2 / 2435 7413
** Dept. of Technical Mathematics,  Fac. of Mech. Engineering
** CTU Prague, Karlovo nam. 13, Praha 2, 121 35, Czech Republic