OT: C++ - jak zjistit zda nebyla uvolnena pamet pred destruovanimobjektu?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Červenec 26 15:41:17 CEST 2001

Dne čt 26. červenec 2001 15:35 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
napsal(a):

> 	Mozna kacirsky dotaz, ale odkdy objekt rusi nekdo jiny
> nez kdo jej vytvoril (a ktery jediny by mel zapouzdrene
> vedet v jakem je stavu apod.?)

od te doby, kdy lze pouzit operator new ... Tedy odjakziva

 myobj=new MyObj(headoflist); prida vytvoreny objekt na
konec seznamu. Zrusit ho muze zase nekdo uplne jiny, kdo s
tim seznamem bude neco delat ...

						Z.P.