Antivirova ochrana mailu

mgr.Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Čtvrtek Červenec 26 16:37:39 CEST 2001

On 26.07.2001 03:53 pm, you wrote:

>   Musi prijmout, kdyz neprijme tak nezjisti, ze tam je vir ;)

>   A Vam se potom vrati, ze adresa neexistuje ... Rovnou to zahodte a nic
> zpet neposilejte ...

Hmm... asi nejlepsi mi prijde:
1) prijme (to musi)
2) podezrele ulozi bokem
3) oznami podezreni odesilateli, ALE HLAVNE prijemci
4) ignoruje oznameni o nedorucitelnosti podezreni
5) umozni PRIJEMCI si na VLASTNI ZODPOVEDNOST a po DURAZNEM VAROVANI stahnout
podezrely mail

(kuprikladu: jak mi muze uskodit mail s prilohou koncici na .vbs, kdyz nemam
windows? Kdyz me pritel prosi, abych se podival, zda to, co mi v priloze
posila, je skutecne virus? ..... )
Potichu stopit cast korespondence mi prijde skutecne NEFER

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek