Palm m500, USB a linux

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červenec 26 17:21:31 CEST 2001

On 26/07/2001, Petr Adámek wrote:

> Chtel jsem se zeptat, ma-li nekdo zkusenosti s pripojenim Palm m500 k
> linuxu. Rad bych si poridil nejaky PDA a tento kousek se mi docela
> libi, nicmene se trochu obavam toho, ze na rozdil od starsich modelu
> nepouziva seriovy port ale USB. Zkousel jsem hledat googlem, na
> homepage kpilotu i na strankach Palma, ale bezuspesne :o(. Budu vdecny
> za jakekoliv postrehy.

S jistotou odpovedet nemohu, ale vim, ze Visory, ktere take maji USB, si
s Linuxem rozumi dobre. Pokud byste tedy zjistil alespon, jestli je to
zalozene na stejne technologii, mohlo by to byt voditko.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka