stabilita linuxu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Červenec 25 23:54:07 CEST 2001

On Wed, Jul 25, 2001 at 02:02:09PM +0000, Zdenek Kabelac wrote:

> Zjevne nedelate s thready grafikou a opengl a zvukem :)
>
> 2.4 jadra ani neumi udelat normalni coredump pro threadovane procesy

Ne, nedelam. Ale vy se s tim zrejme taky nemazlite - soude podle
X-hlavicky vaseho mailu:

XMailer: ... Linux 2.4.7-pre6-RTL3.0 i686) ...

Vam to opravdu funguje, nebo jsem vas vyrusil z nejakeho crash
testu ;-) ?

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467