Interbase 6.0.1 a Linux 7.1

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Červenec 26 19:14:29 CEST 2001

Presne tak pokud se prihlasite z root-a (pomoci isql) tak Vas interbase
prihlasi jako uzivatele SYSDBA, neco jako root v systemu. Pouzijte program
gsec a vytvorte si uzivatele pod kterym Vam jede PHP, predpokladam ze je to
nobody nebo apache.

Daniel Prynych