Antivirova ochrana mailu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Červenec 26 22:53:49 CEST 2001

Dobry den,

> no a BFU si otevre prilohu a v ni si spusti virus ???

a povedzme si na rovinu - tak mu treba! Ako najsolahlivejsi
antivir mi zatial sluzi logika "nespustit nic co doslo postou
a 100% neviem co to je!". A sanca zavirit sa je mala.
Vo svete WinShitu su mimoriadne oblubene samorozbalovacie
archivy. Ako ich triedit? A ak este dotycny odbornik pripise
"mudru vetu" - Na pouzitie musite spustit subor co som poslal
a on urobi vsecko sam! - ide ma porazit. Na a zo zasady
ich rozbalujem vlastnym SW a nic nespustam. Ono skor mam
taky pocit ze je vhodne vychovat uzivatelov nez montovat
antivir na server. Keby to bola 100% ochrana tak ano ale
nie je. A najhorsie na celom je ze ak BFU poviete ze na
serveri je antivir bude skusat spustit fakt vsetko co mu
pride a v dobrej viere sa zaviri nejakou novinkou...

Vlado