mysql a urcity radek

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Červenec 26 23:33:02 CEST 2001

No to by melo fungovat univerzalne, samozrejme za predpokladu, ze mate
sloupec ROWID (ja je sice pojmenovavam ID, tedy sloupce majici za ucel byt
primarnim klicem, ale to je jedno)
Dava to nejakou chybovou hlasku?

Mimochodem, dnes jsem po dlouhe dobe cosi delal na mysql (ve spojeni s php) a
docela mne sokovalo, ze ma urcitym zpusobem case-sensitive jmena tabulek pri
pouziti v klausuli "where"
(nezavisle na tom, jak je to v db, vam nebude fungovat v selectu "select *
from tabulka where Tabulka.id = 'cislo'", ale musite mit bud "select * from
tabulka where tabulka.id = 'cislo'" nebo "select * from Tabulka where
Tabulka.id ....")
Nemate tam neco podobneho?

Chaloupka

Jiri Chaloupka