instalace GD knihovny - naprosty laik :((

Tomáš Holý thom na thcom.cz
Pátek Červenec 27 00:09:11 CEST 2001

'/usr/lib/php3/apache/gd.so' -

> Nemuze nalezt libgd.so.1 (zkuste ldd /usr/lib/php3/apache/gd.so) -- ta by
> mela podle vseho byt v /usr/lib nebo /usr/local/lib
>
> Zkuste spustit ldconfig (pripadne pridat do /etc/ld.so.conf adresar, ve
> kterem se libgd.so nachazi, a spustit ldconfig) a pomoci ldd
> prekontrolovat, jestli uz ji nasel.

no problem je, ze v celym PC neexistuje soubor libgd.so.1 max libgd.a

a prikaz ldd /usr/lib/php3/apache/gd.so pise to same co appace na WWW :((

dik TH

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.265 / Virová báze: 137 - datum vydání: 19.07.2001