libgd a netsaint

Pátek Červenec 27 01:45:56 CEST 2001

Dňa 26. júl 2001 o 21:32, David Trcka napísal(a):

> asi mi uz takhle k veceru drhnou neurony, nevite nekdo, co delam blbe?
> (RH7.1cz)

;)

> # rpm -ivh nets*
> chyba: nevyřešené závislosti:
> 	libgd.so.1 je nutné pro netsaint-www-0.0.6-2
> # rpm -qf /usr/lib/libgd.so.1
> gd-1.8.3-7
> #

$ rpm -q --requires netsaint | grep gd
libgd.so.1

$ rpm -q --whatprovides libgd.so.1
gd-1.8.1-4mdk

takze tvoje rpm -ivh nets* okorenis s --nodeps..

novy mandrake (8.0) napriklad ma libgd.so uz v samostatnom baliku (ako
aj kopec inych libiek sa prestahovalo do samostatnyh balikov):

$ rpm -qpl libgd1-1.8.4-3mdk.i586.rpm
/usr/lib/libgd.so.1
/usr/lib/libgd.so.1.8.4
atd.

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk