OT: C++ - jak zjistit zda nebyla uvolnena pamet pred destruovanimobjektu?

Pátek Červenec 27 08:05:07 CEST 2001

> A jak chcete zvedat counter pri prirazeni ukazatele na objekt?

	A je problem pro prirazeni volat metodu... - pokud si odmyslite, ze
pracujete primo z Pointerama, co treba HANDLE a hashovaci tabulka... -
jednoducha metoda, jak zapouzdrit cokoli...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno