Diskove oddily - omluva

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pátek Červenec 27 08:29:14 CEST 2001

> Prosim vas a to jste vzal kde? Delate si legraci?
> X let pouzvam PartitionMagic od verze 3.0 a opravdu by me >
zajimalo,jak jste na neco podobneho prisel ...

Tak jsem prochazel domovskou stranu PartitionMagicu
http://www.powerquest.com
a musim se tu omluvit za svou mystifikaci co se tyce jeho souziti s
linuxem.

Sam jsem PartitionMagic pouzil cca 3x, pak jsem objevil problem
na mem PC s linuxem a kolega mi hlasil ten samy, tak jsem to
bral jako smutny fakt, ze to PartitionMagic proste nerozchodil a
vice jsem potom nepatral.

Priste si asi budu muset vice rozmyslet, nez neco napisu :-(

V Knowledge Base na http://www.powerquest.com/support/
se daji nalezt zminky o tom, ze pouziti Disk Druida muze vest k
jistym problemum, ale moc jsem tomu nerozumel.

Clovek se porad uci :-)

martin hassman