levny SCSI RAID radic

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Pátek Červenec 27 10:05:44 CEST 2001

"Miroslav Cipel" <Miroslav_Cipel/Rubena na rubena.cgs.cz> píše v diskusním
příspěvku news:41256A96.002BE6E2.00 na nsmail.rubena.cgs.cz...

> Nevite nekdo o nejakem levnem SCSI RAID radici ?  Vim ze se da koupit
Adaptec
> ale prodava se v Cechach jeste neco jineho ?
>

> M.

Zkuste se podívat na řadiče firmy Tekram, v linuxu jsou poměrně dobře
podporované (mám vyzkoušeno na jádrech 2.2, nová 2.4 jsem zatím nezkoušel,
ale myslím, že to bude stejné, modul jádra tuším nějaký Sym..., z hlavy si
přesně nezvpomenu a teď k tomu stroji nemám přístup) a navíc s celkem
příznovou cenou (např. DC395UW - Ultra Wide SCSI, 40MB/s stojí kolem 3
tisíc, DC390U2W - LVD, 80MB/s okolo 6 tisíc a DC390U3W - Ultra 3 SCSI Wide,
160MB/s kolem 10 tisíc - vše ceny s DPH).
Zdravím

Zdeněk D.