Antivirova ochrana mailu

Radek_Skotak na eurotel.cz Radek_Skotak na eurotel.cz
Pátek Červenec 27 10:50:35 CEST 2001

> Ted me napada, ze jsme kupovali verzi na server, takze mozna proto jina
cena. To
> uz je ted jedno.
> AMaVis jsem zkousel spolu s uvscanem a AVP. Fungovalo to, ale pri nasem
pomerne
> velkem postovnim provozu to hrozne zatezovalo server, protoze pro kazdy
mail se
> pustila kopie AMaVis + avir.
> AVP nyni bezi jako demon a sendmail s nim "komunikuje" pomoci klienta
avpkeeper

Amavis umi spolupracovat i s AVPDaemonem, takze to potom tolik pameti
nezabira,
navic avpkeeper mel ten problem, ze uzivateli komu se posilali odchycene
zavirovane maily
se nemohla kontrolovat posta jinak se to zacyklovalo (pouzival jsem Qmail,
ale uz jsem to pul roku nesledoval),
coz Amavis nedelal. Jinak jsem nikdy presne nezjistil co je linuxovy server
a co je stanice :))))
z hlediska licencnich podminek Kaspersky Lab.

Radek