linux nebootoje

Jaroslav Jirásek jarda na egerius.cz
Pátek Červenec 27 11:20:40 CEST 2001

Dobry den, mam problem:

po vypadku napeti se stalo, ze linux prestal bootovat.
Skonci na hlasce Kernel panic no init found.
Na disku se udelaly nejake vadne bloky a pri zavadeni jadra
se objevovaly hlasky typu {uncorrectableError}.
Disk jsem pripojil k jinemu linuxu a pomoci e2fsck -c /dev/hda1
jsem vadne bloky opravil. Nyni e2fsck na tento disk nehlasi vubec
zadnou chybu. Disk jsem namountoval, projizdel jsem adresare
a na nic zvlastniho neprisel. Vse vypada, jak ma. /sbin/init tam
urcite je, take /bin/bash, koukal jsem do /etc/inittab, nic spatneho
jsem nikde nenasel. Ale presto stale linux nenabootuje. Jadro se
rozbali a spusti a pak se bootovani zastavi opet na Kernel panic no init
found.
Zkousel jsem jeste bootovat pres linux init=/bin/bash, take to nejde.
Linux je Redhat 7.0, je tam standardni instalace, jadro je normalni z rpm.

Nevite, co bych mel jeste udelat?

Dekuji, Jirasek