mysql a urcity radek

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Pátek Červenec 27 11:34:03 CEST 2001

>Mimochodem, dnes jsem po dlouhe dobe cosi delal na mysql (ve spojeni s php)
>docela mne sokovalo, ze ma urcitym zpusobem case-sensitive jmena tabulek
pri
>pouziti v klausuli "where"
>(nezavisle na tom, jak je to v db, vam nebude fungovat v selectu "select *
>from tabulka where Tabulka.id = 'cislo'", ale musite mit bud "select * from
>tabulka where tabulka.id = 'cislo'" nebo "select * from Tabulka where
>Tabulka.id ....")
>Nemate tam neco podobneho?

Nevím, proč vás to šokuje. Osobně si myslím, že je v pořádku, pokud Vás
databáze, nebo jiný program donutí používat jména v té velikosti, jak jste
to zadal. To taky můžete být šokován tím, že Unix rrozlišuje malá a velká
písmena v názvech souborů.

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting